Сторінки

Інформація про блог


Вітаю Вас на особистому блозі вчителя географії !

Мені дуже приємно, що Ви завітали на мій блог. Буду радий, якщо знайдете для себе корисну інформацію та зможете застосувати її під час підготовки до уроків, у позакласній та методичній роботі. Бажаю Вам творчих успіхів! Свої пропозиції, поради, критику можете залишати в коментарях. З повагою вчитель географії Сібагатов Сергій Сагітович.

3 коментарі:

  1. Вчитель має високий рівень професіоналізму. Досконало володіє методикою проведення уроків. Цілеспрямованість, працелюбність, постійне прагнення удосконалювати свою майстерність, притаманні вчителю. Використовує ефективні форми і методи навчально-виховного процесу: уроки-змагання, уроки-загадки, уроки-лекції та ділові ігри.

    ВідповістиВидалити
  2. Вчитель пояснює теоретичний матеріал на високому професійному рівні, забезпечує при цьому доступність викладу. Результатів домагається шляхом евристичного, дослідницького, проблемно-пошукового, наукового методів навчання. Використовує різноманітні тестові завдання, схеми, структурно-логічні схеми, картосхеми, опорні сигнали, карти, картини, таблиці, це підвищує рівень викладання та засвоєння предмету. Важливим чинником навчання є засвоєння алгоритмів розповіді. Типові плани характеристик окремих географічних об’єктів, території, явищ і процесів, полегшують опанування навчального матеріалу, формують єдиний підхід до їх аналізу та вивчення. Використовуючи їх, вчитель полегшує самостійну і творчу діяльність учнів, дає змогу характеризувати об’єкти та території, що попередньо не вивчались.

    ВідповістиВидалити
  3. Виклад матеріалу проходить у вигляді розповіді та бесіди. Вчитель яскраво й достовірно у причинно – наслідковій формі пояснює зв’язок природних процесів між собою, причини та наслідки їх взаємодії. Протягом викладу матеріалу учням ставляться цікаві змістовні запитання та вимагає від них чітких та конкретних відповідей. Вчитель спрямовує думку учнів, вносить виправлення, доповнення. Спільна робота вчителя і учня над розв’язанням поставлених завдань, націлює учнів на глибоку і вдумливу пізнавальну роботу.

    ВідповістиВидалити