Сторінки

субота, 21 березня 2020 р.

6 клас тема «Рухи води у Світовому океані»

Доброго часу, шановні батьки, вчителі та учні й учениці! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Протягом карантину у нас «випадає» 5 уроків, тому усі матеріали до уроків ми розміщуватимемо на нашому сайті. 
Отож, пропонуємо вам заняття на тему «Рухи води у Світовому океані» (параграфи 43,44 підручника).
Виконайте наступні завдання:
1. Перечитайте відповідні параграфи підручника.
2. Перегляньте відеофрагменти про утворення океанічних течій та припливів і відпливів.
https://www.youtube.com/watch?v=fG3aSH4xplw – Як діють океанічні течії
https://www.youtube.com/watch?v=p3je1B-WfqQ – Куди дівається вода під час відпливів
3. Заповніть таблицю, користуючись параграфами підручника:
Рухи води у Світовому океані
Вид руху води
Причина утворення                        
Хвилі
Цунамі
Припливи і відпливи                   
Океанічні течії
4. Позначте на контурній карті (Океани, с. 12-13 контурної карти) теплі течії: Гольфстрім (найпотужніша тепла течія світу), Куросіо, Північноатлантична; холодні течії: Течія Західних вітрів (найпотужніша холодна течія та єдина, яка проходить через усю Землю), Перуанська (Гумбольдта), Бенгельська.
Теплі течії позначаємо червоною ручкою (олівцем), холодні – синьою. Обов’язково вказуємо їх напрямок.
5. Дайте письмову відповідь на питання (2-3 речення):
а) Чому Перуанську течію з температурою води +22°С вважають холодною, а Північноатлантичну з температурою +2°С – теплою.
б) Чому Гольфстрім і Північноатлантичну течію вважають обігрівачами Європи?
в) Як течії впливають на клімат материків?

Немає коментарів:

Дописати коментар