Доброго часу, шановні батьки, вчителі та шестикласники! Оскільки карантин, то ми продовжуємо наше навчання в дистанційному режимі. Отож, пропонуємо вам сьогодні заняття на тему, що зазначена вище. Для продуктивної роботи нам знадобляться: підручник, атлас, контурна карта, робочий зошит, інтернет і, звичайно ж, хороший настрій. Тож бажаємо вам успіхів!
Виконайте наступні завдання:
Тема уроку: «Робота і характер течії річок»
Виконайте завдання:
1. Перегляньте відео-урок згідно цієї теми:
https://www.youtube.com/watch?v=QEBHTJGKew4 – Живлення, водний режим, робота річок
2. Опрацюйте параграф 48 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
3. Виконайте схему у зошиті (схема додається).
Виконайте завдання:
1. Перегляньте відео-урок згідно цієї теми:
https://www.youtube.com/watch?v=QEBHTJGKew4 – Живлення, водний режим, робота річок
2. Опрацюйте параграф 48 підручника (автори В. М. Бойко, С. В. Міхелі)
3. Виконайте схему у зошиті (схема додається).
Робота річок
1) руйнівна (річкова ерозія) (утворюються пороги, водоспади, каньйони)
2) транспортна (зруйновані матеріали річки можуть переносити на значні відстані)
3) творча (в гирлах річок можуть утворюватися дельти)
1) руйнівна (річкова ерозія) (утворюються пороги, водоспади, каньйони)
2) транспортна (зруйновані матеріали річки можуть переносити на значні відстані)
3) творча (в гирлах річок можуть утворюватися дельти)
4. Запишіть зошит визначення: «пороги», «водоспад», «каньйон», «дельта».
5. Виконайте таблицю (таблиця додається).
5. Виконайте таблицю (таблиця додається).
Види річок за характером течії
1) Види річок за характером течії
1) Види річок за характером течії
Рівнинні річки2) Характеристика
6. Позначте на контурній карті водоспади: Ніагарський, Вікторія, Анхель. УВАГА! Позначаємо на тій же сторінці контурної карти, де позначали моря, затоки, протоки, річки і т.д.
7. Повторіть тему «Річки», підготуйтесь до тестування.
7. Повторіть тему «Річки», підготуйтесь до тестування.
Немає коментарів:
Дописати коментар