Доброго дня, шановні батьки, вчителі та восьмикласники! Оскільки карантин, то нам потрібно організувати дистанційне навчання. Протягом карантину усі матеріали до уроків ми розміщуватимемо на нашому сайті.
Географія 8 клас
Тема «Природокористування. Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення.
Тема «Природокористування. Використання природно-ресурсного потенціалу України. Основні види забруднень довкілля в Україні. Вплив екологічної ситуації на життєдіяльність населення.
Прочитати параграф 39.
1. Використовуючи хмару слів складіть схему (у робочий зошит) «Види природних ресурсів». Звірте свою схему із такою у підручнику ст. 194 «Природні ресурси»
1. Використовуючи хмару слів складіть схему (у робочий зошит) «Види природних ресурсів». Звірте свою схему із такою у підручнику ст. 194 «Природні ресурси»
2. «Постав свою власну оцінку»
Напишіть види природних ресурсів України та оцініть їх використання в Україні за 12-тибальною системою. Коротко (трьома реченнями) зробіть висновок.
Напишіть види природних ресурсів України та оцініть їх використання в Україні за 12-тибальною системою. Коротко (трьома реченнями) зробіть висновок.
3. Прочитайте статтю «Вісім екологічних проблем в Україні» за посиланням.
https://news.finance.ua/ua/news/-/235280/visim-ekologichnyh-problem-ukra...
https://news.finance.ua/ua/news/-/235280/visim-ekologichnyh-problem-ukra...
4. Проаналізуйте карти атласу на стор. 34-35 «Забруднення атмосферного повітря», «Забруднення поверхневих вод», «Забруднення грунтів», «Забруднення в Чорноморсько-Азовському басейні» випишіть у зошит області, які найбільше постраждали від цих забруднень.
5. Розгляньте карту «Загальне забруднення навколишнього середовища в Україні» і напишіть (трьома реченнями) відповідь на запитання:
Де б в Україні Ви хотіли б жити і чому?
Де б в Україні Ви хотіли б жити і чому?
6. Перегляньте відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=4eNtC0qQM6U
Спробуйте довести позитивний та негативний вплив на людину усіх благ цивілізації. (у вигляді порівняльної таблиці)
https://www.youtube.com/watch?v=4eNtC0qQM6U
Спробуйте довести позитивний та негативний вплив на людину усіх благ цивілізації. (у вигляді порівняльної таблиці)
Немає коментарів:
Дописати коментар